بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۷ مهر ۱۷, چهارشنبه

مصاحبه


بلاتکليفي در تعيين محدوده، اصلي‌ترين مشکل ماست

مهندس عباس رنجبر رئيس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد تجاري - صنعتي ارسباران، داراي مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی و مهندسی عمران از دانشگاه آزاد تبریز است . مدیریت پروژه های عمرانی ، فرماندار مرند ، شهردار مناطق 5 و 2 تبریز ، معاون عمران در دانشگاه آزاد شهر ری و مسئولیت اجرای طرح مرمت و باز سازی حرم مطهر حضرت علی (ع) از جمله فعالیت ها و سمت های ثبت شده در کارنامه سوابق شغلی اوست . آنچه در پی می آید ، بخش نخست از مصاحبه اختصاصی ماهنامه ( آغاز ) با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس و مشکلی بنام محدوده گذاشته تا شاید بتواند ارس را به جایگاه مهمی در اقتصاد کشور و منطقه مبدل سازد .
..............
غیر از مشکلات کلی که گریبان گیر تمامی مناطق آزاد است ، مهمترین مشکل ما در دوسال گذشته در منطقه آزاد ارس بحث محدوده می باشد . چنانچه نظر دولت بر مبنای عدم توسعه محدوده منطقه آزاد ارس و بر اساس همین محدوده مصوب باشد ، دانستن این امر بهتر از آن است که ندانیم دقیقاً بر چه مبنا و در چه محدوده ای کار می کنیم .
منبع سایت سازمان
متن کامل مصاحبه را در همین لینک مطالعه فرمایید

هیچ نظری موجود نیست: